dinsdag 24 juni 2014

Poezie en Natuur in Diessen; een bijzondere wandeling





In nagedachtenis aan Henk Kuiper en in samenwerking met Gert Brunink, beide mannen met een groot hart voor de natuur , wil ik graag op 5 juli een wandeling organiseren in de mooie natuur rondom Diessen. We zullen regelmatig letterlijk en figuurlijk stil staan op/bij mooie plekjes onderweg om te luisteren naar de bijzondere gedichten van Henk , liedjes/ gedichten van mij die daarop aansluiten , en bij ons eigen innerlijk leven. Gert zal natuurlijk het eea vertellen over de natuur om ons heen, ik neem het meditatieve gedeelte voor mijn rekening.

Van de deelnemers wordt gevraagd om goede wandelschoenen aan te trekken, regenkleding mee te nemen, als ook eten en drinken voor jezelf, en wat geld voor een terrasje onderweg. Omdat Gert hiermee normaal zijn brood verdient wil ik voor hem een vrijwillige bijdrage vragen.

De bus van Diessen naar Tilburg gaat in het weekend maar eens in de twee uur. Omdat ik graag vroeg wil vertrekken wil ik om half 9 s morgens  verzamelen, Van den Elsenstraat 5, Diessen , zodat mensen uit Tilburg de bus van 3 over 8 ( lijn 142 richting Best ) kunnen nemen. Ik denk dat we zeker tot een uur of 3 -4 bezig zijn. Om 15.27 uur gaat de bus terug naar Tilburg.

Tot ziens!

Marjelle Brussee en Gert Brunink

www.meenaarbuitenm-b.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen