dinsdag 3 december 2013

Fijne feestdagen en alvast een intens nieuwjaar!

Het was, het is en het zal zijn, Copyright Natuurlijk Gert Brunink

Lieve mensen,

Ik heb zelf een bijzonder jaar mee mogen maken en het is nog niet eens ten einde. Langs deze weg wil ik alle partners, alle mensen die aan een of meerdere activiteiten hebben deelgenomen en allen die dat zich hebben voorgenomen mijn dankbaarheid uitspreken, bij deze! En niet te vergeten mijn en onze ambassadeurs!

Ik wens jullie allen fijne feestdagen en een intens nieuwjaar en ik hoop jullie in 2014 weer te zien!

Met natuurvriendelijke groet,

Gert

Mee Naar Buiten

4 opmerkingen:

  1. Hoi Gert,

    ik wil jou ook bedanken voor leuke wandelingen!! Ik hoop in 2014 meer aanwezig kunnen zijn.

    Fijne feestdagen en avontuurlijke nieuwjaar wensen!!

    Tot dan,

    Natuurvriendelijke groetjes,

    Ilse.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Ilse,

      Dank voor de wensen en jou aanwezigheid dit jaar. Fijne feestdagen en jaarwisseling en tot in 2014!

      Met natuurvriendelijke groet,

      Gert

      Verwijderen
  2. hey Gert,
    Het was jouw eerste jaar als zelfstandige. Dat was al heel bijzonder. Ik wens jou ook fijne feestdagen en weer veel bijzondere wandelingen in 2014. Je gaat mij dan ook weer zien. Helaas niet komende zondag, want dan ben ik bij Godelieve in Paradox.
    Dus ook veel plezier zondag met Josemieke als jij je foto's exposeert.
    Lieve groet
    Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Angela,

    Dank voor je reactie! Jij heel veel plezier bij Godelieve in Paradox en dat 2014 jou ondernemersjaar moge worden!

    Met natuurvriendelijke groet,

    Gert

    BeantwoordenVerwijderen